אין זה סוד שכל עורך דין ומשפטן ישראלי היה שמח להוסיף לרזומה שלו תואר רישיון עו"ד אמריקאי ולהזניק את הקריירה שלו קדימה, הן בפן התדמיתי והן הלכה למעשה באפשרויות התעסוקה הרבות הנפתחות בפניו בהשיגו את הרישיון לעבוד כעורך דין בארה"ב. 

הדרך להשגת הרישיון האמריקאי לא פשוטה אך בעזרת הקורסים המותאמים של חברת BARBRI לקהל עורכי הדין או מסיימי התואר במשפטים מישראל, המשימה ברת ביצוע וכדאית ללא ספק.

 

הנה התנאים בהם אתם צריכים לעמוד על מנת לגשת לבחינת ה-BAR בחינת לשכת עורכי הדין בקליפורניה:

חשוב לדעת: כל משפטן בוגר תואר B.L.L תואר ראשון מישראל, אפילו ולא עבר עדיין התמחות, רשאי לגשת לבחינות הלשכה בארצות הברית ולנסות לקבל רישיון עורך דין אמריקאי התקף בארצות הברית ובמדינות נוספות. 

כלומר, גם אם טרם עסקתם בתחום עריכת הדין בישראל או בכל ארץ אחרת ואתם רק בראשית הקריירה שלכם אך יש בידכם את תואר המשפטים הרשמי של מדינת ישראל, יש באפשרותכם לגשת לבחינות לשכת עורכי הדין בקליפורניה ולעבור אותן בהצלחה!

לאחר מכן תהיו מורשים לעבוד בארה"ב כעורכי דין מהשורה, לבצע רילוקיישן ולפתח את הקריירה המשפטית שלכם דווקא מעבר לים. 

 

היתרונות והחסרונות בהוצאת רישיון עורך דין אמריקאי

שוק העבודה הדינמי מאפשר לצעירים שרק סיימו את לימודי המשפטים שלהם בארץ והוציאו תואר ראשון במשפטים לקחת החלטות נועזות ולהשתלב בשווקי עבודה חדשים שפעם לא היו אפשריים לקהל הישראלי. 

הדינמיות של שוק העבודה והגלובליזציה בעידן המודרני כמו גם התפתחות הטכנולוגיה, מאפשרים כיום לכוח עבודה מארצות שונות להשתלב בתפקידי מפתח בחברות בין לאומיות ולהגשים את עצמם לא רק במדינת האם שלהם.

עבור ישראלים רבים שסיימו בהצלחה את לימודי המשפטים והוציאו תואר בתחום אך עדיין מתקשים להתמודד עם השוק הרווי והעמוס לעייפה בעורכי דין בישראל, ההזדמנות לעבוד כעורכי דין בארה"ב מזמינה מתמיד ואף על פי שנראה שמדובר בצעד גדול, אולי גדול מדי, אנו בטוחים שמי שהצליח לסיים לימודי משפטים בישראל יכול להתמודד בכבוד רב מול האתגר הלא פשוט של מעבר בחינת לשכת עורכי הדין בקליפורניה. 

 

איך?

 

חברת BARBRI יצרה קורסי אונליין מיוחדים המתאימים לקהל הישראלי המאפשרים לבעלי תואר ראשון במשפטים מישראל לעשות את ההתאמות לשיטת המשפט האמריקאית ולרתום את כישוריהם והידע המוקדם שלהם בתחום, ובעזרת צוות מדריכים מסייע המלווה את הסטודנט בכל התהליך לעבור את הבחינה!

אנו מסייעים לכל מי שנרשם לקורס ליהנות מסיכויי הצלחה גבוהים למעבר של בחינת הלשכה.

בנוסף לכך אנו מסייעים בכל מה שקשור להרשמה וכדומה אך אל תתנו למכשולים הבירוקרטיים והפרוצדורליים להוות תירוץ עבורכם לא ללכת על זה! 

מכשולים אלו יעברו בסופו של דבר והשאלה היחידה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא האם אתם מעוניינים בזה באמת או לא? 

היו בטוחים: הלימודים לבחינת הלשכה האמריקאית על כל השוני והקושי שהן מביאות לעורך הדין הזר, הן משוכה שניתן לעבור בהצלחה בעזרת קורסים מקוונים ברמה הגבוהה ביותר שחברת BARBRI התאימה לקהל הישראלי ולכן אנו בטוחים שאם זה הצעד שהחלטתם ללכת עליו, תוכלו לעמוד בו ללא קושי ותוכלו לעבור את בחינות לשכת עורכי הדין האמריקאית, להוציא רישיון עבודה כעורכי דין בארה"ב ולעבוד שם בתחום!

 

איך מצטרפים למועדון האקסקלוסיבי של עורכי דין ישראלים בעל רישיון עבודה אמריקאי 

הדבר החשוב ביותר שעליכם להבין הוא האם אתם רואים את עצמכם שם. אך גם אם אינכם מתכוונים לעבור לגור בארצות הברית ולעבוד בה כעורכי דין, הוצאת רישיון עריכת דין אמריקאי הוא צעד חכם גם למציאת עבודה בשוק העבודה הישראלי והוכחה חד משמעית לכישוריכם ויכולתכם לעבוד בכל משרד עורכי דין בישראל ויותר מזה:  

זהו קלף מעשי לחלוטין עבור חברות גלובליות רבות הנדרשות לספק שירותי עריכת דין ללקוחותיהם מעבר לים וזקוקות לעורכי דין המתמצאים בשיטת המשפט האמריקאית, בין אם לייצוג בתיקים המתרחשים שם או בתיקים מקומיים הדורשים שילוב והבנה בחוקי מסחר עולמיים, רגולציות ותקנות בין לאומיות וכדומה, כאשר אין ספק שלעורך דין ישראלי המחזיק בתעודת רישיון עריכת דין אמריקאי יש יתרון ענק על פני כל עורך דין ישראלי ללא תעודה זו, הן בפן המעשי והן בפן האישי.

 

קורסי האונליין הייחודים של BARBRI לבחינת לשכת עורכי הדין האמריקאית 

אנו מבינים שמעבר של בחינת לשכת עורכי הדין בקליפורניה או ניו יורק היא משימה לא פשוטה אך ברת ביצוע עבור כל מי שנחוש ובטוח בכישוריו ובעזרת קורסי האונליין הייחודיים של BARBRI אשר נבנו בהתאמה לקהל עורכי הדין הישראלים ומשפרים רבות את סיכויי המעבר של בחינת הלשכה האמריקאית.

עם הקורסים שלנו הוצאת רישיון עריכת דין אמריקאי הופכת להיות משימה ברת השגה שתשדרג אתכם בכל מוכן בתחום הן מבחינת אפשרות העבודה בשוק האמריקאי וללא ספק גם בשוק המקומי ותעניק לכם יתרון ברור על פני כל עורך דין אחר כאשר כולם יודעים שמי שהצליח לעבור את בחינות הלשכה האמריקאית קורץ מחומר מיוחד ויכולותיו וכישוריו המשפטיים מוכחים מעבר לכל ספק.

 

זהו יתרון עצום מול כל עורך דין או מתמחה אחר בארץ וגם הוכחה לאופייכם החזק המעידה על יכולתכם להשתלב בכל משרד עורכי דין מוביל בישראל או בכל מדינה אחרת מעבר לים

חברת BARBRI העולמית היא החברה המובילה בעולם ללימודי משפטים בשפות שונות וקורסי האדפטציה המשפטיים של החברה הם האפקטיביים ביותר בתחום, המאפשרים לכל מי שהחליט להתמסר ללימודים ולהשקיע בהם, להוציא מהם את המיטב ולשפר בעשרות אחוזים את סיכויו לעבור את בחינות לשכת עורכי הדין בארה"ב. 

אנו מלווים את הסטודנטים שלנו לאורך כל הדרך ודואגים לכל פרט קטן כגדול כדי לא להשאיר אף פיסת מידע לא ברורה, נותנים לסטודנטים שלנו את כל הכלים להצלחה וזמינים לכל שאלה ומסייעים בכל שלבי הלימודים עד הטמעת החומר בצורה היעילה ביותר!

 

הצטרפו למיליוני הבוגרים של חברת BARBRI שכבר נהנים מקריירה משגשגת בשוק העבודה האמריקאי כעורכי דין מהשורה!

עברו הכשרה קצרה ונצלו את הרישיון הישראלי שברשותכם כדי לשדרג אותו לרישיון אמריקאי ומצאו עבודה בשוק האמריקאי כעורכי דין רשמיים המשתלבים בחברות ובמשרדי עורכי הדין המובילים במדינה ונהנים משכר גבוה בהרבה מזה הנהוג בישראל. 

עשו את הצעד הראשון לבחינת זכאותכם ובדיקת התאמה לקורסים המשפטיים השונים של חברת BARBRI והזניקו את הקריירה שלכם כמה צעדים קדימה!

לפרטים נוספים וקבלת ייעוץ מקצועי ראשוני ללא עלות וללא התחייבות חייגו אלינו עכשיו או השאירו פרטים ליצירת קשר ונשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים על קורסי האונליין הטובים ביותר למעבר בחינת לשכת עורכי הדין בקליפורניה או ניו יורק! 

חייגו עכשיו וקבלו מענה טלפוני על כל שאלה שיש לכם וקבלו תמונה מלאה של הסיכויים שלכם לעבור את בחינת הלשכה ה-BAR האמריקאית וסיכויכם לעבוד בשוק האמריקאי כמו גם לשדרג את הרזומה שלכם מעל לכל ספק גם בשוק העבודה הישראלי! מחירים נוחים לנרשמים דרך האתר!