הכנה לבחינת לשכת עורכי הדין אינה דומה לשום מבחן אחר וללא ספק היא הבחינה החשובה ביותר שתיגשו אליה במהלך חייכם. האם זה לא יהיה נהדר להיכנס לבחינה בביטחון שאתה עומד לעבור, בפעם הראשונה? תלמידי BARBRI מצוידים בצורה הטובה ביותר לביצוע ברמות הגבוהות ביותר ביום הבחינה.

בכל המחקרים שנערכו על ידי מדעני הנתונים שלנו לגבי שיעורי המעבר שדווחו על ידי כל בית ספר למשפטים מוסמך ABA, בכל תחום שיפוט ברחבי ארצות הברית, זה נשאר ברור. תלמידי BARBRI משיגים ציון ממוצע גבוה יותר בבחינת הלשכה מאשר סטודנטים המשתמשים בכל קורס הכנה אחר ללשכה*.

המספרים באמת מדברים נפח. לדוגמה, סטודנטים שמתכוננים עם BARBRI Bar Review הראו ציון ממוצע של 19 נקודות גבוה יותר בבחינת לשכת עורכי הדין שלהם. זה 19 נקודות מעל ציון המעבר בהתבסס על מחקרים על ציוני בחינות לשכת עורכי הדין בפועל של סטודנטים במדינות UBE.

הכנה טובה יותר, ציון טוב יותר

מדעני הנתונים הפנימיים שלנו מנתחים ללא הרף את נתוני תלמידי BARBRI ועובדים בשיתוף פעולה הדוק עם בתי ספר למשפטים ברחבי הארץ. בין עשרות אלפי נקודות הנתונים שנאספו, הם הבחינו בדפוס מאיר עיניים: לכל שעת לימוד, תלמידי BARBRI שעוקבים אחר התהליך המוכח שלנו השיגו יותר נקודות בבחינת לשכת עורכי הדין בהשוואה לסטודנטים שאינם ברברי.

מחקרים אחרים הראו שכל הפעילויות שהוקצו במהלך קורס סקירת הלשכה שלך ב-BARBRI נמצאות בקורלציה חיובית לעלייה בנקודות בבחינת הלשכה, ובסופו של דבר, למעבר בבר. בילינו 50+ שנים בחדשנות והשקעה במתודולוגיה שלנו, כך שכל דקה שאתה מבלה ב-BARBRI מגדילה את הסיכויים שלך לעבור.

המשמעות היא שסטודנטים שמשתמשים ב-BARBRI כדי להתכונן לבר מוכנים טוב יותר. זה גם אומר שהם למדו חכם יותר, לא קשה יותר, עם הזמן שהם השקיעו בהכנה לבר שלהם.

ביטחון בכרית

רבים שאינם מצליחים בבחינת לשכת עורכי הדין נכשלים ב-10 נקודות או פחות. האם לא היית מעדיף להיכנס עם הביטחון של הידיעה שאתה הולך לקבל את מירב הנקודות האפשריות ולתת לעצמך את הסיכוי הטוב ביותר שאפשר?

זו הסיבה שרוב הסטודנטים המסיימים למשפטים סומכים על BARBRI עם הכנת הלשכה שלהם מדי שנה. יש לנו יותר סיפורי הצלחה (1.435 מיליון מעברים) מכל חברות הבר גם יחד. ומכיוון שיותר סטודנטים בוחרים להתכונן איתנו בכל שנה, יש לנו את התובנה המדויקת ביותר לגבי האופן שבו תתמודד מול ברים אחרים. פרק זמן.

מעוניינים ללמוד עוד? בדוק את אפשרויות הקורס BARBRI Bar Review.

*מקור: דוחות ABA 509 המוגשים על ידי כל בית ספר מוסמך למשפטים של ABA בכל שנה.