סמוך/י על התהליך של BARBRI. זה עובד.

הכנה למבחן לשכת עורכי הדין אינה הישג של מה בכך. כעורך/ת דין לעתיד, מגיע לך קורס סקירת עורכי דין שלא רק מבין את ההימור אלא גם מצייד אותך בכלים להצטיין.

במהלך השנה, צוות הלמידה והחדשנות שלנו מתאים ומשפר את קורס BARBRI Bar Review. אנו עוקבים אחר המגמות של מה שנבדק והתדירות. אנו מקדישים תשומת לב רבה לעדכוני הבחינה האחרונים, החל משינויי ניקוד מותאמים ועד לאימוץ בחינת הלשכה האחידה (UBE) בעוד מדינות ותחומי שיפוט. תוך מינוף של למעלה מ-50 שנה של היסטוריית סקירת ברים וההתקדמות האחרונה בלימוד מדעי, חידדנו מתודולוגיה של "לימוד חכם יותר, לא קשה יותר".

אנו מנתחים בשקידה כל בחינה של לשכת עורכי הדין בארץ. מומחי הנושא המובהקים ביותר שלנו מבקרים בקפידה את התוכן המהותי של BARBRI Bar Review כדי להבטיח שהוא מקיף, מדויק ועדכני. תשומת הלב הבלתי פוסקת הזו לפרטים פירושה שאתה יכול לסמוך על כך שאתה מקבל את מה שאתה צריך כדי להצליח.

הכירו את חווית הלמידה המתאימה לכם

במהלך BARBRI Bar Review, כל מה שהוקצה בתוכנית הלימוד האישית המקוונת שלך (PSP) נאצר בקפידה על ידי המנוע האדפטיבי שלנו שאנו מכנים ISAAC. ISAAC יוצר, מותאם אישית ומייעל את הכנת הבר שלך עם שילוב מותאם של כלים ומשאבים של BARBRI.

יש לך סגנון למידה ולוח זמנים משלך. כל מה ש-ISAAC מקצה נמצא בקורלציה סטטיסטית לשיפור הסיכוי שלך לצבור יותר נקודות בבחינה שלך (בממוצע של 19 נקודות*) ולהצליח בהתבסס על צרכי הלימודים ולוח הזמנים הספציפיים שלך. איך, אפשר לשאול.

על ידי שילוב אלגוריתמים קנייניים עם תובנות מלמעלה מ-100 בחינות הלשכה ו-50+ שנות נתונים כדי להוביל את קורס BARBRI שלך. ISAAC לומדת ממך ללא הרף, מתאימה את תוכנית הלימודים שלך בהתבסס על ההתקדמות שלך, התאמות לוח זמנים והזמן שנותר עד לבחינה שלך. זה מספק משוב בזמן אמת על החוזקות והחולשות שלך, ומבטיח שאתה נשאר עם מוטיבציה ועל המסלול.

בסופו של דבר, אתה נהנה מהביטחון של הידיעה שאתה יכול להמשיך להתקדם במהלך הכנת הבר. אין לדאוג לגבי יצירת לוח זמנים או לתהות אם אתה עושה מספיק סוגים שונים של משימות. אתה לא צריך לבזבז גרם אחד של אנרגיה במחשבה אם אתה לומד או לא את תחומי הנושא הנכונים, בזמן הנכון וברצף הנכון.

הצטרפו לשורות עוברי הבר עם BARBRI Bar Review

BARBRI הייתה חלוצת סקירת הלשכה וסייעה בגאווה ליותר מ-1.4 מיליון תלמידים לעבור את מבחן הלשכה. ההשכלה המשפטית, המנהיגות ועומק הניסיון של BARBRI, שמקורם ב-1967, משפיעים על כל ההיבטים של סקירת הלשכה – היכן הוא היה, היכן הוא נמצא היום, והאפשרויות העצומות לאן BARBRI תוביל אותה בהמשך.

מדי שנה, הרוב המכריע של סטודנטים למשפטים ברחבי המדינה בוחרים ב-BARBRI Bar Review כדי להתכונן לבחינת לשכת עורכי הדין – ולעבור אותה בפעם הראשונה. לא מדובר רק בלימודים; מדובר על אמון בתהליך שהוכיח את עצמו כמוצלח פעם אחר פעם.

* הציונים מבוססים על מחקרים על ציוני בחינות לשכת עורכי הדין של סטודנטים במדינות UBE.