ISAAC אוצר ומקצה שאלות תרגול רב-ברירות מבנק של יותר מ-2,500 שאלות. (הערה: ISAAC הוא המנוע שמפעיל את קורס ההכנה לבר BARBRI שלך ויוצר את תוכנית הלימוד האישית שלך או PSP).

בנוסף לשאלות מרובות בחירה ש-ISAAC אוצר, יש לך גם גישה ל-3000+ שאלות מרובות בחירה ב-BARBRI MCQ Bank. בנק MCQ מספק תרגול נוסף בתחומים שבהם אתה מרגיש קצת פחות בטוח.

כשמדובר בשאלות MBE "אמיתיות" שפורסמו על ידי הוועידה הלאומית של בוחני עורכי הדין (NCBE), רוב אפשרויות ההכנה לבר BARBRI כוללות הכנה סופית ל-MBE המורכבת מ-100 שאלות MBE "אמיתיות".

עבודה בשאלות תרגול רב-ברירה של MBE היא קריטית

עכשיו לכוכבית. הכמות היא לא הדבר היחיד שחשוב. למעשה, זה אפילו לא הגורם החשוב ביותר. הסדר, הגישה ושאלות התרגול הספציפיות של בחינת לשכת עורכי הדין שאתה עונה עליהן חשובים יותר מאשר לחיצה על מספר מסוים של שאלות.

זו הסיבה שבתחילת הקורס שלך, ISAAC משתמש במתודולוגיה קניינית ובאלגוריתמים כדי לאצור קבוצות של שאלות רב-ברירות כדי לבנות תחילה בסיס ומסגרת חזקה. ככל שאתה מעמיק לתוך הלימודים שלך, ISAAC מקצה שאלות קשות יותר כמו גם קבוצות שאלות מעורבות, תוך שכבות של שאלות קשות יותר ובודקות נקודות עדינות.

למעשה יש לנו עוד בלוג שלם המוקדש לסוד ההצלחה של MBE אם אתה רוצה להעמיק בנושא חשוב זה.

תרגול שאלות MBE, וכיצד הן יכולות לעזור

בעודנו עוזרים ליותר מ-1.3 מיליון עורכי דין לעבור את הלשכה במשך 50+ שנה, למדנו שלמרות שניתן לבדוק נושא בבחינת לשכת עורכי הדין, אין זה אומר שהוא צפוי להיבחן. חלק מהנושאים נבדקים כל הזמן ואחרים נבדקים לעתים רחוקות. חשוב לעבוד על כל סוגי השאלות לתרגול MBE המתמקדות בתחומי המשפט שישיגו לך את מירב הנקודות בבחינת לשכת עורכי הדין.

כמו כן, חשוב לציין ששאלות שפורסמו על ידי NCBE מועילות בהכנה לבחינות עתידיות, אך הן לא יכסו את כל סוגי השאלות שישאלו בבחינת לשכת עורכי הדין. בנוסף, הן לא יופיעו בשום בחינה עתידית לאחר שפורסמו. זו הסיבה ששאלות התרגול הרב-ברירות ש-ISAAC מקצה נוצרו ונאספו לתועלת מירבית.

קבל/י יותר נקודות בבחינת לשכת עורכי הדין עם BARBRI

ISAAC מתמקד תחילה בתחומי המשפט שבהם אתה צפוי להיתקל בבחינת לשכת עורכי הדין. זה עוזר לתלמידי BARBRI לצבור יותר נקודות בממוצע בהשוואה לסטודנטים המשתמשים בכל קורס הכנה אחר לבר.

השאלות ש-ISAAC אוצר במהלך הכנת הלשכה של BARBRI מספקות חשיפה לשאלות MBE מציאותיות תוך כדי מוודא שאתה לומד דברים שיעלו את ציון הבחינה העתידי שלך בבר. ISAAC משתמש גם בחזרה מרווחת ומשלבת תרגול בין נושאים, שתי אסטרטגיות שהוכחו מדעית כמקסום למידה ושימור.

בנוסף, כל השאלות מרובות הברירות שאתה נתקל בהן כוללות תשובות הסבר שנכתבו על ידי מומחי נושא BARBRI. סקירת תשובות ההסבר של המומחים עוזרת לך להבין מדוע אפשרויות התשובות נכונות או שגויות. זוהי אסטרטגיית מפתח נוספת ללמידה ובניית ידע מכל שאלת תרגול רב-ברירה.

כל התהליך הזה הוכח מדעית כמגביר את הלמידה והשימור ובסופו של דבר עובר את מבחן לשכת עורכי הדין.

עדיין תוהה אם BARBRI היא בעצם הכנת הבר הטובה ביותר? המשיכו לקרוא כאן. לחלופין, קדימה, בדוק/י את קורסי ההכנה לבר של BARBRI כאן.