הלמידה והפיתוח שלך לא מפסיקים לאחר שעברת את מבחן לשכת עורכי הדין או הסמכה דרך ה-SQE. בניית קריירה משפטית מצליחה דורשת סט חדש של מיומנויות, כולל פיתוח עסקי (BD) שלעתים קרובות מתעלמים ממנו בחינוך המשפטי.

עם התגברות התחרות על עסקים בין חברות, דוח המחקר האחרון שלנו של משרד עורכי דין SME מחזק עד כמה חשובה מיומנות הליבה הזו, כאשר 57% מהחברות מציינות את הפיתוח העסקי כאחד הפערים הגדולים ביותר בארגונים שלהן.

ב-BARBRI, יש לנו למעלה מ-50 שנות ניסיון בהעצמת מקצועות משפטיים, ואנו מבינים שמשרדי עורכי דין ולקוחותיהם רוצים מקצוענים משפטיים מצוידים במיומנויות והתנהגויות הנכונות כדי לעמוד בציפיות התעשייה והמקצועיות.

על עורכי ועורכות הדין של היום לא רק לחשוב כמו עורך דין, אלא גם כמו אנשי עסקים.

מדוע חשוב לשלוט במיומנויות פיתוח עסקי

הנוף המשפטי אינו עוסק רק במומחיות משפטית למופת – הצלחה בשוק של היום דורשת יותר. משרדי עורכי דין מחפשים יותר ויותר לשכור אנשי משפט שיוכלו למשוך לקוחות ולהניב הכנסות, כך שהפגנת כישורי BD חזקים תהפוך אותך לאטרקטיבי יותר כעובד/ת, ותפתח את הדלת לקידום.

פיתוח עסקי יכול גם לעזור לך לחדד מיומנויות יקרות ערך כגון מיומנויות דיבור והצגה, תקשורת, בניית מערכות יחסים ומיומנויות משא ומתן. מיומנויות אלו חיוניות לא רק לרכישת לקוחות, אלא גם לבניית קשרי עבודה חזקים לאורך הקריירה המשפטית שלך.

5 דרכים לבנות את כישורי הפיתוח העסקי שלך

  1. **הגדל/י את הרשת שלך**

נטוורקינג הוא הבסיס לפיתוח עסקי, עוזר ליצור קשרים ובסיס לקוחות תוך יצירת שותפויות מהימנות עם עמיתים ושותפים עסקיים שיכולים לתמוך בפיתוח הקריירה שלך – ולהיפך. לפי לינקדאין, 85% מהמשרות מאוישות באמצעות רשתות, כך שזה חשוב להתקדמות האישית שלך מעבר למשרד שבו את/ה עובד/ת כעת.

  1. **תקשורת אפקטיבית**

בניית אמון ונאמנות דורשת תקשורת אפקטיבית, שמגיעה באופן טבעי עבור חלק, אך לא עבור כולם. אז אם את/ה מחפש/ת לשפר את כישורי התקשורת שלך, התחל/י בהקשבה אקטיבית והקדש/י זמן כדי להבין מי האדם האחר ומאיפה הוא בא.

  1. **מיתוג אישי**

מותג אישי חזק הוא כלי רב עוצמה לפיתוח עסקי. שיתוף תוכן בעל תובנות בפלטפורמות רלוונטיות יכול לעזור למצב אותך כמוביל/ת מחשבה.

  1. **ניהול קשרי לקוחות**

בניית קשרי לקוחות חזקים חשובה להצלחה ארוכת טווח (ולעסק חוזר), בין אם את/ה עורך/ת דין ובין אם לא.

  1. **היו בעלי ידע עסקי**

חוש עסקי הוא שילוב של ידע, מיומנויות וניסיון המאפשרים לך להבין מצבים עסקיים, לקבל החלטות נכונות ולהניב תוצאות מוצלחות.

השקעה בעתיד שלך עם הקורסים המקוונים של BARBRI

בניית קריירה משפטית מצליחה דורשת בסיס חזק והצטיידות במיומנויות הפיתוח העסקי הללו לא חייבת להיות מכריעה. BARBRI מציעה מגוון קורסים מקוונים במחירים סבירים לפי דרישה, לרבות מיומנויות פיתוח עסקי לאנשי משפט כחלק מתוכנית #LegalLifeSkills שלנו.

למידע נוסף, הירשם/י עוד היום או בקש/י התקשרות חוזרת בקר ב: Legal Life Skills | ברברי