מעוניינים לגשת לבחינות לשכת עורכי הדין בארה"ב? הנה כמה טיפים ועצות מועילות כיצד לעשות זאת על הצד הטוב ביותר, לעבור את הבחינה, להוציא את הרישיון ולהיות בעלי הסמכה לעבודה כעורכי דין בארה"ב!

מי זכאי לגשת לבחינות לשכת עורכי הדין בארה"ב

לבחינות הללו זכאים לגשת כל מי שהינו משפטן בוגר תואר ראשון L.L.B בישראל הגם שאין בידיו התמחות או הסמכה. חברת Barbri העולמית, החברה המובילה בעולם להכשרות בתחום המשפט הבין לאומי, פתחה שלוחה בישראל ומזמינה את אלפי המשפטנים הישראלים למסלול לימודים אונליין וקורסים לימודיים ייחודיים, בעזרתם תוכלו לעבור בקלות את בחינות לשכה ולשדרג באופן משמעותי הן את הרזומה שלהם, הן את מעמדכם והמוניטין שלכם והן את היכולת המעשית להשיג עבודה במשרדי עורכי דין רבים בישראל ובארה"ב הזקוקים להון אנושי איכותי בעל הסמכות לעיסוק בעריכת דין בשתי מערכות המשפט השונות.

 

מדוע זה יתרון משמעותי לעבור את בחינת לשכת עורכי הדין בארה"ב?

רישיון עריכת דין בניו יורק, קליפורניה, אנגליה וכל מדינה מתקדמת אחרת הוא ללא ספק הצהרת כוונות מטעם עורך הדין שעבר את הבחינה ומחזיק בידיו את הרישיון הבין לאומי, המצביע לא רק על הידע והניסיון הרב שברשותו, אלא גם על רצינותו, מוסר העבודה שלו ויכולתו ללמוד נושאים חדשים ומורכבים. משרדי עורכי הדין הגדולים מחפשים עורכי דין שבידיהם ההוכחה להתמדה, נחישות ויכולת חשיבה גבוהה מהממוצע.

עורכי דין ישראלים אשר מחזיקים בידם תעודת רישיון לעיסוק בעריכת דין בארה"ב מיד מסומנים כעורכי דין מהשורה הראשונה ובנוסף הם מחזיקים בידם את האפשרות להישכר לעבודה כעורכי דין העוסקים בדין זר, בעלי אפשרות לטפל בלקוחות זרים ובתיקים מעורבים וכדומה, תיקים שתדירותם עולה משנה לשנה בשל תנועת הגלובליזציה העולמית של חברות מסחריות ופרטיות, כמו גם קשרי חוץ מפותחים בין מדינות. כל משרד עורכי דין אשר זקוק לשירות משפטי מהשורה הראשונה, מכיר בערכם ונותן להם עדיפות בכל ראיון עבודה וחיפוש של כוח אדם חדש למשרד.

 

הזדמנויות תעסוקה רבות יותר לבוגרי Barbri

בוגרי קורסי המשפט הבין לאומי הרבים של Barbri  מדווחים שהרישיון הבין לאומי עזר להם למצוא עבודות אטרקטיבית גם בישראל וגם מעבר לים, וסייע להם רבות בקידום קשרים עם לקוחות זרים וישראלים כאחד.

עברתם את בחינת הלשכה האמריקאית לעורכי דין בארה"ב בהצלחה? מיד הצטרפתם למועדון אקסקלוסיבי של עורכי דין וקיבלתם תו איכות שלא רבים זוכים לו בשוק עורכי הדין הצפוף ועמוס לעייפה בישראל, אשר גורם לעורכי דין רבים לוותר על העיסוק והקריירה במקצוע, וזאת על אף שהשקיעו את מיטב מרצם בלימודי המשפטים, הוציאו תואר, אך נתקלים בקשיים אמיתיים למצוא עבודה בשכר מספק.

 

השלבים בדרך להוצאת רישיון עריכת דין אמריקאי

שלב ראשון – יש צורך בהערכת זכאותכם לגשת לבחינות הלשכה האמריקאית. לשם כך נדרש הליך רישום פרוצדורלי הכולל הגשת מסמכים ומילוי טפסים, מדובר בתהליך לא מסובך במיוחד אך כזה הדורש דייקנות כאשר מדובר בהגשת מסמכים וקבלת אישורים בארה"ב.

כל מי שנרשם לקורס זוכה לעזרה וליווי צמוד של נציג Barbri בתהליך שמוודא שהכול מולא כמו שצריך והוגש עד חודש אפריל לכל המאוחר כאשר רצוי להגיש את הטפסים והמסמכים כמה שיותר מוקדם על מנת להגדיל את הסיכוי לקבל אישור ולהספיק להגיע לבחינות הלשכה.

שליחת טפסים – בוגרי תואר ראשון צריכים להגיש את גיליון הציונים שלהם מהמוסד בו למדו והשלימו בו את לימודי התואר הראשון, ללשכה האמריקאית.

עורכי דין מוסמכים מישראל נדרשים להגיש מכתב מלשכת עורכי הדין הישראלית המאשר את אמיתות ההסמכה שלהם בצירוף מכתב עם דוגמת כתב היד של המועמד.

קבלת אישור – לאחר שכל הטפסים והמסכים מולאו והוגשו כראוי, אתם נדרשים לחכות לאישור הרשמי על זכאותכם לגשת לבחינה.

 

אלה השלבים הקלים. מה שלב הקשה? הלימודים לבחינה כמובן…

מיותר לציין שמערכת המשפט האמריקאית שונה בתכלית מזו הנהוגה בישראל, עם שיטת המושבעים שאינה קיימת בישראל ומערכת חוקים שונה לחלוטין, ולכן גם עבור עורכי דין מנוסים בישראל אין זה עניין מה בכך ועל מנת לעבור בהצלחה את בחינות הלשכה האמריקאית לעורכי הדין, אין ספק שיש צורך לעשות התאמות ולעבור קרוס שיכין אתכם לבחינה.

כאן אנו נכנסים לתמונה: חברת barbri העולמית הוציאה תחת ידיה כ-1.3 מיליון בוגרים ב-50 שנות פעילותה והיא מוסד הלימודים המוביל העולם בתחום ההכשרה המשפטית הבין לאומית.

לבדיקת זכאותך לגשת לבחינת הלשכה האמריקאית לעורכי דין ולקורסים המשפטיים של חברת  barbri צור קשר עכשיו >>

 

ניגשתם לבחינה ועברתם אותה בהצלחה? כל הכבוד! אבל רגע…

על מנת לקבל את הרישיון נדרשים עוד כמה שלבים:

השלב הבא: התנדבות של 50 שעות בישראל או הארה"ב במתכונת פרו בונו. אל תיבהלו ותימלכו בדעתכם לגשת לבחינה רק בגלל השלב הזה. יש סיכויים שכבר ביצעם חלק מהשעות, ובכל קרה גם כאן נציגbarbri  עומדים לרשותכם במציאת מקומות מתאימים לביצוע ההתנדבות ובאישור הרישיון.

לאחר שתסיימו שלב זה יגיע שלב הריאיון הפורמאלי שיש לקיים עם בוחן מטעם לשכת עורכי הדין בארה"ב. זהו אינו מבחן נוסף. מטרת הריאיון היא אך ורק לבחון את המהימנות שלכם, בראיון קצר ובדיקה שכל הפרטים שהוגשו במסכים אכן תואמים.

 

השלב הבא: להגיע לטקס ההסמכה וקבל רישיון עורך דין אמריקאי!

נשמע מסובך ומייגע? כמובן שלבד התהליך נראה מסורבל וארוך אך בשביל זה אנחנו כאן.

השאירו פרטים באתר או צרו קשר ואחד מנציגי חברת barbri בישראל יחזור אליכם עם כל הפרטים, בשיחת טלפון פשוטה במהלכה תבינו שהדרך פשוטה יותר משחשבתם ומשתלמת בגדול בסופו של דבר.

נלך אתכם לאורך כל הדרך עד לקבל  הרישיון, כאשר החלק הארי הוא כמובן הקורס, המותאם לקהל ישראלי ואתם זוכים לליווי צמוד של מדריך עם כל שאלה, בעיה או קושי בהבנת אחד הנושאים בקורס.

כאמור מעל 1.3 מיליון בוגרי barbri  הם ההוכחה הניצחת לכך שהדבר אפשרי ובעזרת הניסיון שלנו והנחישות שלכם תשיגו את המטרה מוקדם יותר ממה שאתם חושבים ותפתחו חלון הזדמנויות גדול לעבודה בתחום עריכת הדין, הן בישראל והן בארה"ב עם תואר עורך דין אמריקאי מבוקש שייפתח לכם דלתות ויאפשר לכם לעבור בארץ ובחו"ל בחברת גדולות, תאגידים בין לאומיים, חברות ממשלתיות, מוסדות ציבור וחינוך או בכל גוף אחר הזקוק לשירותי משפט בין לאומי ומתעסק בתיקים הקשורים להגירה, נדל"ן, ועוד.

בנוסף לקורסי המשפט הבין לאומיים שלה חברת barbri מטפלת בכל הליך בהוצאת הרישיון בכל המדינות בארה"ב ומומלץ להתייעץ עמה בכל מקרה לפני שאתם מתחילים בתהליך של הוצאת הרישיון.

בדקו את זכאותכם עכשיו ועשו את הצעד הראשון בדרך להוצאת רישיון עו"ד אמריקאי מבוקש – הרשמו לאחד הקורסים שלנו והתחילו במסע שלכם לשדרוג היכולות המשפטיות שלכם והפיכת קורות החיים שלכם לאטרקטיביים, דבר שיגדיל באופן משמעותי את הסיכויים שלכם להתברג במשרד עורכי דין מהשורה הראשונה, יאפשר לכם לעבוד בארץ ובחו"ל ולצבור ניסיון רב בתחום המשפט האמריקאי והישראלי כאחד.

בהצלחה.