מבחן לשכת עורכי הדין יכול להיות מאתגר. מסע ההכנה לבר יהיה לא פשוט, אבל אם תתכננו ותתחילו את הלימודים כמה שיותר מוקדם (ארבעה חודשים טובים לפני הבחינה זה אידיאלי), תתכוננו להצלחה ביום הבחינה.

יש הרבה דברים שצריך להכניס לתוכנית הפעולה שלך להכנה לבר. החל משיקולים של חובות בית ספר, כמו בחינות גמר, דרישות סיום ותוכניות חוץ שאולי לא בהכרח מסתיימות כשהסמסטר מסתיים, ועד למחויבויות עבודה וחיים. כנראה שיהיו לך כמה דברים ללהטט יחד עם הלימודים. רק זכרו שככל שתאפשרו לעצמכם יותר זמן ללמוד, כך תוכלו לפנות זמן להתחייבויות אחרות ועדיין להיות מוכנים מספיק לבחינת הלשכה שלכם.

חשבו על התאמה אישית של לוח שנה

מכיוון שכולנו יודעים שהחיים לא נעצרים במהלך הכנת הבר, BARBRI מאפשרת לך להתאים הכל מתאריך ההתחלה שלך ועד לימים שבהם את/ה לא מסוגל/ת להשתלב בלימודים, הודות ל-ISAAC, המנוע הקנייני שמניע את תוכנית הלימודים האישית שלך (PSP). ISAAC מתאימה את ה-PSP שלך כשאת/ה מכוונן/ת את לוח השנה שלך, נותן לך שליטה על הלימודים שלך. יוצגו לך הנושאים המשמעותיים ביותר מבחינה סטטיסטית לעמידה בבחינת לשכת עורכי הדין בהתבסס על הזמן שנותר עד לבחינה שלך וההתאמות האישיות שתבצע/י בלוח השנה שלך.

למד/י כיצד BARBRI מעניקה לך חווית הכנה אישית לבר מהיום הראשון:

איך להתאים אישית את הלימודים שלך

כשאת/ה נכנס/ת בפעם הראשונה ל-BARBRI Bar Review (ברגע שה-PSP שלך יופעל), תוזמן/י לקבוע תאריך התחלה ללימודים שלך ולהתאים אישית את תוכנית הלימוד האישית של BARBRI. תוכל/י לחשב ימי לימוד וכל ימי חופשה שאת/ה צריך/ה.

זה בסדר אם את/ה לא מוכן/ה לעשות זאת בפעם הראשונה שאת/ה נכנס/ת. את/ה יכול/ה להתאים אישית בכל שלב במהלך הקורס שלך. כך:

– בדף 'המשימות שלי' בפינה השמאלית העליונה של המסך, תחת מודול ההתקדמות, לחץ/י על "הצג והתאמה אישית של לוח זמנים" עם סמל היומן. תוכל/י לראות את התקדמות תוכנית הלימודים שלך, יחד עם יעדי השלמה לאורך הקורס.

– גלול/י מטה ללוח השנה של החודש ולחץ/י על "ערוך לוח זמנים" כדי להגדיר את תאריך ההתחלה שלך ולבחור את כל הימים שאת/ה צריך/ה להמריא מדי שבוע. או פשוט המשך/י עם לוח הזמנים של ברירת המחדל ללימודי BARBRI. רק אל תרגיש/י שאת/ה חייב/ת לחכות עד לתאריך ברירת המחדל כדי להתחיל – אנחנו לא אומרים שאסור לך להתחיל מוקדם יותר! אם את/ה יכול/ה להתחיל מוקדם יותר, זה יעזור לך לנהל את עומס העבודה שלך וחובות אחרות, וסביר להניח שתרגיש/י פחות לחוץ/ה במהלך הלימודים שלך.

– כאשר את/ה חוזר/ת לדף ההתאמה האישית הראשי המכיל את לוח השנה החודשי, את/ה יכול/ה להגדיר ימי חופש בודדים בחודש הנוכחי או בחודשים הקרובים על ידי לחיצה ימנית על התאריך הבודד. שים/י לב כיצד השעות הממוצעות ביום להשלמה משתנה כאשר את/ה מוסיף/ה ימי חופש, אז החלט/י מה סביר עבורך. זכור/י גם שהשעות הממוצעות ביום הן רק ממוצע. את/ה יכול/ה בקלות לעשות יותר בחלק מהימים ופחות בימים אחרים כדי להשיג איזון טוב ולהישאר במסלול.

ה-PSP שלך יזין לך המלצות יומיות כמו גם משימות, כך שתוכל/י לעבוד קדימה בימים שבהם תוכל/י לבלות יותר זמן. זה גם יתאים אוטומטית לימים שלא תסיים/י על ידי העברת מטלות לימים הבאים.

אם תתחיל/י לפגר, ISAAC תעדוף אוטומטית את המטלות עבורך ב-PSP שלך, כך שלא תצטרך/י לדאוג מה את/ה צריך/ה ללמוד הלאה. ISAAC תתאים את המטלות המומלצות שלך כדי להבטיח שתראה/י את אלו שנותנות לך את ההסתברות הגבוהה ביותר לעבור את הבחינה.

ייתכן שתרצה/י לשמור לוח שנה כללי עבור התחייבויות החיים האחרות שלך בנוסף ללוח השנה שלך ב-PSP. עם זאת, את/ה מתכנן/ת להתמודד עם הכנת הבר שלך לצד חובות אחרות, יהיה חשוב להציב גבולות ולתקשר אותם עם אחרים. הצבת ציפיות ברורות לזמינותך בתקופה זו עם המשפחה, החברים והמעסיק שלך תעזור לך לדבוק בלימודים שלך ולא להרגיש רע להגיד "לא".

עם BARBRI, את/ה מקבל/ת חווית לימוד מותאמת אישית כדי לעזור לך להתמקד ולהישאר מרוכז/ת במה שחשוב. אז, היכנס/י ל-PSP שלך ובואו להכין אותך למבחן הלשכה The BARBRI Way.

למידע נוסף על לימוד למבחן לשכת עורכי הדין.