ההחלטה להמשיך בהסמכה כפולה בארצות הברית דורשת שיקול דעת רציני, מחקר ותכנון. ככל שתוכלו לאסוף יותר מידע ותובנה מראש, כך תרגישו בטוחים יותר בעשיית הצעדים הבאים לקראת הפיכתכם לעורך דין מוסמך בארה"ב.

יש רשימה ארוכה של סיבות מדוע כדאי להתחיל את המסע שלך לקראת הסמכה בארה"ב. כאן נכנסת לתמונה BARBRI Extended US Bar Prep. רבים לפני כן סמכתם על BARBRI שתעבור את בחינות לשכת עורכי הדין בניו יורק וקליפורניה, ועכשיו תורכם.

להלן, אנו מתייחסים לחמש השאלות הנפוצות ביותר שיש למועמדים זרים לגבי קורס ההכנה המורחב שלנו לבר בארה"ב. אנחנו כאן כדי לעזור לך להזניק את המסע המשפטי הגלובלי שלך על ידי קבלת החלטות מושכלות לגבי ההכנה שלך לבחינת הלשכה.

1) מתי מתחיל קורס הכנה לבר בארה"ב המורחב של BARBRI? כמה ארוך זה? כמה זמן עליי לתכנן ללמוד?

תוכנית הלימוד האישית המורחבת שלך לבר בארה"ב (PSP) תהיה זמינה בתאריך תחילת הקורס. תאריך זה משתנה בהתאם למשך הקורס שתבחר והאם אתה מתכונן למבחן הלשכה בפברואר או יולי. הקורס יכול להימשך 6 או 10 חודשים.

יש לך את הגמישות לבחור את הימים והשעות הספציפיים המתאימים ביותר ללוח הזמנים שלך, מה שמבטיח את ההתאמה האישית המרבית כדי לענות על צורכי הלמידה וסגנון החיים הייחודיים שלך.

לאחר ההרשמה ותשלום כל דמי הקורס, תקבלו גישה לקורס המקדים של חוק יסודות בארה"ב, המספק אבני יסוד חיוניות בחוק האמריקאי. זה מועיל במיוחד לסטודנטים שלא סיימו את השכלתם המשפטית בארה"ב.

2) האם לוח הזמנים של הקורס גמיש?

קורס הכנה לבר בארה"ב המורחב נועד להיות גמיש ביותר, ומאפשר לך ללמוד מתי והיכן אתה לומד בצורה הטובה ביותר במשך 6 או 10 חודשים.

ה-PSP שלך מונע על ידי פלטפורמת הלמידה האדפטיבית שלנו המופעלת על ידי AI. הטכנולוגיה האינטואיטיבית יודעת אילו נושאים צפויים להיבחן בבחינת הלשכה ומתאימה את ה-PSP שלך על סמך ההתקדמות שלך. אם אתה משקיע פחות זמן בלימודים יום אחד, המטלות שלך יכוילו מחדש כדי להבטיח שאתה תמיד מתמקד במטלות המשפיעות ביותר כדי להשיג לך את מירב הנקודות בבחינת הלשכה שלך.

3) האם אני יכול לעשות את הקורס שלי באופן מקוון?

כן, אתה יכול להשלים 100% מהקורס המורחב שלך לבר בארה"ב באינטרנט מכל מקום בעולם, בתנאי שיש לך חיבור אינטרנט חזק ויציב.

בנוסף לתוכן הקורס הראשי, תוכל להשתתף בסדנאות נוספות של מיומנויות לימוד מקוונות ובסדנת BARBRI MBE Immersion. תהיה לך גם גישה לכל ההרצאות והחומרים האינטראקטיביים, מונחי בחינות של BARBRI, מה שמבטיח חווית למידה מקיפה.

4) אם אבחר להשתתף בסדנאות נוספות בקורס, האם עדיין יש לי גישה מלאה לכל מטלות הקורס באופן מקוון?

בהחלט. תקבל את אותן הרצאות ותכנים יעילים ואפקטיביים המועברים על ידי פרופסורים למשפטים ידועים בארה"ב מבלי לפגוע ביכולת שלך להשלים את מטלות הקורס שלך. סדנאות נוספות הן דרך מצוינת לשפר את הלמידה והשמירה על החומרים.

5) מה קורה אם לא אעבור את מבחן לשכת עורכי הדין?

אנחנו מבינים שלפעמים אתה צריך הזדמנות שנייה. אם אתה לוקח קורס הכנה לבר בארה"ב מורחב של BARBRI בפעם הראשונה עבור מדינה מסוימת ולא עובר את מבחן לשכת עורכי הדין של מדינה זו, אתה יכול לחזור על אותו קורס באופן מקוון פעם אחת עבור אותה מדינה בפעם הבאה שהוא מוצע ללא שכר לימוד נוסף. זוהי אחריות הכנה לבר בארה"ב המורחבת שלנו.

כדי להירשם לקורס ערבות, פשוט מלא טופס הרשמה בערבות. קורס זה חייב להתחיל תוך 12 חודשים מרגע קבלת התוצאות ואינו כולל כל שדרוגים, כגון סדנאות משלימות או סט שני של ספרים. אם ברצונך לרכוש ערכת ספרים חדשה עבור קורס האחריות שלך, תוכל לעשות זאת.

התחל את הקריירה הגלובלית שלך

BARBRI Extended US Bar Prep מציעה גישה מובנית, גמישה ומקיפה להכנה לבחינות לשכת עורכי הדין, המותאמת לצרכים של מועמדים זרים. עם התהליך המוכח שלנו ותוכניות הלימוד המותאמות אישית, אתה יכול לעשות בביטחון את הצעד הבא במסע הקריירה המשפטית שלך.

למידע נוסף על BARBRI Extended Bar US Bar Prep, לחץ כאן.