אני רוצה לדבר על החלק המוחלט שלי ב-BARBRI Bar Review: תוכנית הלימודים האישית או בקיצור "PSP". זה נתמך על ידי טכנולוגיה חכמה ש-BARBRI מכנה ISAAC. ה-PSP שלי עזר להפליא בכל כך הרבה מובנים. הרשו לי להדגיש את החלקים שאני מאוד אוהב והרווחתי מהם הכי הרבה.

הכל מכויל מחדש אוטומטית

אוקיי, אני חייב להודות, היו כמה ימים שבהם לא עשיתי את כל מה שה-PSP שלי ביקש ממני לעשות. אם אתה כמוני, אל תעשה מזה הרגל. עם זאת, אם אתה צריך הפסקה או מרגיש כאילו הגעת לנקודה ביום שבה ניסיון ללמוד יותר יהיה מזיק מאשר מועיל, עדיף לעצור למשך היום ולקחת הפסקה. אל תכריח את עצמך לבצע משימה שלא היית מקבל ממנה הרבה. כשאני מגיע לנקודות כאלה, אני משאיר ל-PSP שלי לעזור לי.

ה-PSP שלי מכויל מחדש בכל פעם שאני משלים מטלה. בוא נגיד, באופן היפותטי, שאולי לא סיימתי את כל המשימות שלי אתמול והרגשתי כאילו אני נתקל בקיר לאחר סקירת נייר מסחרי (בסדר, ברצינות, מי אוהב נייר מסחרי? ממש אף אחד, וזו הסיבה שזה לא ב-UBE ואני רק קצת לחוץ לגבי זה, אבל זה בסדר).

הבוקר, כשנכנסתי ל-PSP שלי, הוא ארגן מחדש אוטומטית את כל המשימות שלי. ה-PSP הוא הכלי הטוב ביותר שלך כדי לשמור אותך על המסלול. הדבר היחיד שאתה צריך להשיג הוא מה יש ב-PSP שלך. סמוך על התהליך, תעשה את העבודה, זהו!

כל עוד אתה עומד בתוכנית הלימודים המותאמת אישית שלך, אתה תצליח לעבור את מבחן לשכת עורכי הדין. זה כל כך מרגיע שיש תוכנית שאומרת לי מה לעשות כל יום כדי שלא ארגיש שאני צריך להבין מה לעשות. זה רק דבר אחד פחות שאני צריך לדאוג לגביו או לקחת זמן כדי להשיג. זה היה כל כך עזרה אדירה.

אתה מקבל בדיוק את מה שאתה הכי צריך

אוקיי, בנוסף ל-PSP שלך שמתאים לך חסרה מטלה או שתיים, זה SMART.

למה אני מתכוון בזה? אני מתכוון שה-PSP שלך מעריך את החוזקות והחולשות שלך ומספק את מה שאתה הכי צריך כשאתה צריך את זה. אז בוא נגיד שאני לא עושה את הטוב ביותר במשפט הפלילי (כן, צפיתי בחוק וסדר SVU לעזרה, אל דאגה). ה-PSP שלי הסתגל כך שאני מתאמן יותר במשפט הפלילי. זה נותן לי יותר חיבורים וחידונים כדי שאוכל לראות יותר ממה שאני צריך לראות ופחות ממה שאני לא צריך בנושאים כמו הוכחות (תודה, משפט מדומה).

בעיקרו של דבר, ה-PSP הוא דרך לעבוד בצורה חכמה יותר ולא קשה יותר. הוא יודע מה אני צריך לראות כשאני צריך לראות את זה, כך שכשיגיע הזמן לגשת למבחן הלשכה אבנה את התחומים שבהם אני חלש יותר.

היעדים היומיומיים ניתנים להשגה לחלוטין

אחד הדברים הראשונים שבאמת משכו אותי ל-BARBRI Bar Review היה סרגל ההתקדמות. סרגל ההתקדמות מאפשר לך לדעת כמה השגת והיכן אתה צריך להיות.

אז, נניח שדילגת על כמה דברים שכנראה לא היית צריך לדלג עליהם או שאולי אתה רק כמה ימים בפיגור ומרגיש שאתה צריך להתעדכן. סרגל ההתקדמות מאפשר לך לדעת בדיוק היכן אתה נמצא ואיפה אתה צריך להיות.

בנוסף ל-PSP, יש לך מטרה כללית לעמוד בה שניתן להשגה לחלוטין! אבל, אל תתנו לסרגל ההתקדמות להכריע אתכם! שמעתי מבקרים בעבר שסרגל ההתקדמות נראה בלתי ניתן להשגה כשהם ניסו להדביק את הפער אם הם בפיגור. לא. ה-PSP שלך נמצא שם מסיבה כלשהי! סרגל ההתקדמות נמצא שם רק כדי ליידע אותך שאולי כדאי להוסיף עוד כמה שעות, אל תתאבד בניסיון להגיע לסוף סרגל ההתקדמות. מה שאתה צריך לעשות זה לעקוב אחר ה-PSP שלך.

אז בואו ניצמד ל-PSP שלנו. קח את זה יום אחד בכל פעם!