ברברי - BARBRI - הכנה לבחינות הלשכה בארה"בבהנחה שאתה/את מחפשים/ות להפוך את הקריירה המשפטית שלך לבינלאומית על ידי הכשרה משפטית והסמכה כעורך דין אמריקאי, קיבלת את ההחלטה הנכונה. חברת BARBRI יודעת שהכנה למבחן בלשכת עורכי הדין בארה"ב אינה משימה בלתי אפשרית. למרות שיש לך להתמודד עם אתגרים של לחבר בין לימודים ועבודה, ישנן אפשרויות שמספקות גמישות בלימודים והזדמנות להמשיך לעבוד בזמן שאתה/את במסעך.

כאדם שמתכונן לגשת לבחינת עורכי הדין בניו יורק, אפשר לקבוע כי אין דרך אחת הגיונית עבור כל אדם מקצועי שמנסה לאזרח בין עבודה ולימודים. ניתן גם לומר כי קורסי ההכנה המורחבים של BARBRI בארה"ב מיועדים להתאים לצרכים שלך לאיזון המורחב בהשקעה ובהקדשה. התוכניות מיועדות לאזרחים אינם אמריקאים ומתמקדות בנושאים שנבחנים לעתים קרובות שהסטודנטים הבינלאומיים מתמקדים בהם.

אלא אם כן למדת רבות מהמקצועות שנבחנו בבחינה, או שאנגלית היא השפה הראשונה שלך, סביר להניח שיהיה די קשה לקבוע מציאותית כיצד וכמה זמן להתכונן. אנו מציעים את המידע הבא ותיאור המסע הבינלאומי שלנו כדי לעזור לך להדריך אותך.

מכיוון שכולנו נמצאים בשלב קצת שונה בקריירה שלנו ויש לנו מחויבויות שונות, BARBRI מציעה אפשרויות של 6 או 10 חודשים ללמידה. התוכניות מיועדות לאזרחים שאינם אמריקאים ומתמקדות בנושאים הנבחנים לעתים קרובות שהסטודנטים הבינלאומיים מתמקדים בהם ביותר.

למרות שהאופציה של 6 חודשים ו-10 חודשים מציעה את אותה תוכנית לימודים מקיפה, הקורס ב-10 חודשים גמיש יותר ופחות תובעני בכל שבוע. זו הסיבה שבחרנו באופציה של 10 חודשים למבחן הלשכה.

התחייב בהתאם. הנה מספר שאלות שכדאי לשאול את עצמך כדי לקבוע את האפשרות הטובה ביותר עבורך:

  • כמה זמן אני (באופן ריאלי) יכול להקצות ללימודים בכל שבוע? אילו רמות גמישות אני צריך במהלך הקורס?
  • האם בחינת בחירה וחיבור אינטנסיביים באנגלית יהיו מאתגרים עבורי?
  • כמה תמיכה אני צפוי לקבל במהלך הקורס?
  • האם אני לומד לבחינת מדינת ארה"ב בקליפורניה או בטקסס, או לבחינה המשתמשת בבחינת הלשכה האחידה (כמו בניו יורק)?
  • אם אתה מוצא כי נדרשים לך זמן, גמישות ותמיכה מספקים במהלך הלימודים שלך, אז BARBRI Extended US Bar Prep עשוי להתאים לך. תכנון קפדני, משמעת וניהול זמן יהיו כולם גורמים חשובים בעת התאמה ללימודים סביב תעסוקה. באמצעות גישה מערכתית ללימוד והתחייבות מראש, תקבל יעילות גבוהה יותר בשילוב בין המחויבויות הרבות שלך ותשים את עצמך בעמדה הטובה ביותר לעבור את מבחן עורכי הדין.

 

השתמש במשאבים שלך בחוכמה. תכנית הלימוד האישית הגמישה והאינטנסיבית של BARBRI תציע לך את הכלים והתמיכה הדרושים להצלחה במבחן עורכי הדין.

מעוניינים ללמוד עוד? בדוק את אפשרויות קורס ההכנה לבר BARBRI