זה לא סוד שישראל היא בין המדינות התחרותיות והצפופות ביותר עבור עורכי דין, עם ממוצע של עורך דין אחד על כל 130 אזרחים פחות או יותר. זה אומר תחרות גבוהה יותר על משרות ולקוחות, שכר נמוך יותר מאשר במדינות אחרות וזאת לאחר לימודי תואר מפרכים וארוכים וחלום ילדות להיות עורך דין שמשתכר בכבוד ומפתח קריירה ארוכה בתחום.

 

היתרונות בהוצאת רישיון עריכת דין בארה"ב

לא פלא אם כן, שעורכי דין רבים, סטודנטים למשפטים וסטז'רים, מחפשים יתרונות שייקנו להם עדיפות בשוק העבודה המקומי והבין לאומי.

הנה כמה יתרונות שהקורסים של BARBRI מאפשרים לכם לאחר השלמתם:

  • אפשרות לעבוד ולהשתכר כעורכי דין בארצות הברית – אין ספק שמדובר ביתרון עצום לכל עורך דין שנאלץ להתמודד על עבודה במדינה בעלת 8 מיליון תושבים עם כעורך דין אחד ל-130 אנשים בממוצע, לעומת ארה"ב, מדינה גדולה כמעט פי 50 כמעט, שבה אחוז עורכי הדין עומד על אחד ל-250 לערך.
  • ביקוש גבוה יותר לעורכי דין בעלי רישיון בין לאומי – מעבר ליתרון הענק ברישיון עריכת דין בארה"ב שמאפשר לכם לעבוד שם כעורכי דין, זוהי עובדה מוכחת שעורכי דין בעלי רישיון לעריכת דין בארה"ב הם גם בעלי סיכויים גבוהים יותר למציאת עבודה במשרד עורכי דין בישראל או כעורכי דין עצמאיים מכמה סיבות:

א. עורך דין המחזיק ברישיון עריכת דין בארה"ב מוכיח מעל לכל ספק את יכולתו, כישוריו המקצועיים, שקדנותו ורצינותו, וכל משרד עורכי דין המחפש עובדים חדשים מבין זאת.

ב. על אף ששיטות המשפט בישראל ובארה"ב שונות בהגדרה ובאופן מהותי, עדיין ישנם יתרונות למי שמחזיק בידע של תורת המשפט האמריקאית בייצוג לקוחות בבתי המשפט הישראליים עם כישורי הצגת טיעונים גבוהים לאין שעור מעורך דין ישראלי גרידא.

ג. ישנם תיקים של אזרחים ישראלים שעבדו או חיו בארה"ב וספיחים של תיקים הקשורים למגוריהם ועבודתם שם או לאזרחים אמריקאיים, תיקים העוסקים בדיני חברות גלובליות ובין לאומיות וכדומה וכל משרד עורכי דין רציני וגדול בארץ זקוק לעורכי דין שיכולים לספק לו שירותים גם מעבר לים או בקרב לקוחות אמריקאים החיים בארץ.

 

איך להוציא רישיון לעריכת דין בארה"ב?

אוקיי, אז הסכמנו שרישיון עריכת דין בארה"ב הוא יתרון גדול לכל עורך דין, סטודנט וסטז'ר למשפטים הרואים את עתידם בתחום וכלי חובה בארגז הכלים שלהם, עכשיו תכל'ס, איך מוציאים רישיון כזה?

חברת ברברי BARBRI  היא חברת ההכנה הגדולה בארה"ב למבחני הלשכה במדינה!

לאורך 50 שנות פעילות החברה כ-1.3 מיליון איש הוכתרו כבוגרים לאחר שבחרו ללמוד למבחני הלשכה והקרוסים השונים דרך החברה בעזרת שיטות הלימוד, הטכניקות והקונספט הלימודי הייחודי של ברבי.

 

התוכנית הגמישה ביותר להכנה למבחני הלשכה בארה”ב

השתכנעתם שאתם צריכים רישיון עריכת דין בין לאומי של ארה"ב? נהדר! הצטרפו אלינו וצרו לעצמכם הזדמנות בלתי חוזרת לקריירה בינלאומית בתחום עריכת הדין!

נתון חשוב: 76% מכלל הסטודנטים שלא למדו בארה”ב והשלימו לפחות 80% ממטלות הקורס עברו את מבחני הלשכה בארה”ב בהצלחה!

את או אתה יכולים להיות הבאים שעוברים את המבחן ומזניקים את הקריירה הבין לאומית שלכם!

 

ללמוד למבחני הלשכה מכל מקום בעולם

קורס ההכנה הייחודי של Barbri לבחינות לשכת עורכי הדין האמריקאית נבנה במיוחד עבור משפטנים אשר לא למדו לתואר ראשון במשפטים בארה”ב.

  • גישה מכל מקום לקורס – ניתן לקבל גישה לקורס של ברבי מכל מקום בעולם בגמישות מלאה לאורך כל הקורס!
  • הלו"ז והבחינה – לוח הזמנים של הקורס נבנה כך שהסטודנטים יגיעו למבחני הלשכה המתקיימים כל שנה בחודשים פברואר ויולי, מוכנים בצורה האופטימלית למבחן.

 

תוך 6 עד 10 חודשים בלבד מתחילת הקורס וההסמכה יכולה להיות לך ביד תעודת רישיון לעריכת דין בארה"ב ואין סוף אפשרויות תעסוקה חדשות ייפתחו לפניך.

ההסמכה לרישיון עריכת דין אמריקאי מועברת ע”י עו”ד בעלי רישיון אמריקאי כמובן.

הנה מספר שאלות שוודאי עולות כרגע:

האם כל אחד יכול להוציא רישיון עו”ד אמריקאי?

התשובה היא לא. בישראל רק משפטנים בעלי תואר ראשון ישראלי במשפטים ממוסד לימודים מוכר יכולים להוציא רישיון עו”ד אמריקאי. לעומת זאת אין צורך בהסמכה כעו”ד בישראל, אך כן נדרשת זכאות לתואר ראשון. לבדיקת זכאותכם צרו קשר עכשיו >>

מה עדיף: תואר שני במשפטים או רישיון עו”ד אמריקאי?

מלבד העובדה שההסמכה לרישיון אמריקאי הינה קצרה ומשתלמת יותר ומאפשרת לך לעבוד בזמן ההכשרה, התוכנית מזכה אותך בכרטיס כניסה למועדון אקסקלוסיבי המספק יתרון ובידול בשוק על פני עורכי דין אחרים, לעומת תואר שני אשר נפוץ יותר וערכו נמוך יותר בשוק העבודה המשפטי בארץ.

האם יש צורך בהתמחות או בעיסוק בפועל בארה”ב?

התשובה היא לא. לעומת המערכת המשפטית בארץ, בה יש צורך בהתמחות (סטאז') לפני אפשרות כניסה לעבודה, בארה"ב אין צורך בהתמחות על מנת לגשת לבחינות ההסמכה ולכן הרישיון מתאים ומומלץ גם למשפטנים ישראלים שלא מתכננים לבצע רילוקיישן ומעבר לחו"ל ותורם רבות למעמדם ולאפשרויות העיסוק המשפטי בארץ.

מה הרישיון מקנה לי?

  • יתרון גלובלי – רישיון עריכת דין אמריקאי מהווה מקפצה בינלאומית לקריירה משפטית ארוכה ומשגשגת!
  • לימודים גבוהים – אפשרות קבלה גבוהה יותר ללימודי תואר מתקדמים בארץ ובחו"ל
  • תו איכות ללקוחות ולמעסיקים – יוקרה, מוניטין, הוכחה לרצינות וחריצות עבור מעסיקים פוטנציאליים בארץ ובחו"ל.
  • כלים פרקטיים – ההסמכה מקנה לך כלים מעשיים לעבודה בדין זר, ולראיה, הבוגרים שלנו מתברגים בתפקידי מפתח במשרדי עורכי דין הגדולים בארץ!

 

קצת על BARBRI

חברת Barbri הינה חברת לימודי השכלה משפטית והכנות למבחני הלשכה הגדולה בעולם עם כ-1.3 מיליון בוגרים בקורסים השונים של החברה לאורך מעל ל-50 שנות קיומה, אשר מצאו עבודה תודות להסמכה האמריקאית והם ההוכחה הטובה ביותר לכך!

צוותי הלימוד וההדרכה של החברה פועלים ללא הפסקה לשיפור חוויית הלמידה של הסטודנטים ומאפשרים להם לקבל את הכלים המתקדמים ביותר שיסייעו להם לעבור את מבחני הלשכה בהצלחה.

לקבלת מידע נוסף וייעוץ ראשוני ללא עלות וללא התחייבות השאירו פרטים עכשיו או צרו קשר. נשמח לעמוד לרשותכם ולהסביר לכם כל מה שצריך לגביי התהליך, הזכאות לבחינה, התנאים וכו' ולספק בידכם את כל המידע הרלוונטי.

הצטרפו עוד היום לתוכנית ההסמכה הגדולה בעולם למעבר בחינות הלשכה האמריקאית לעריכת דין!

 

הקורסים שלנו – כל הקורסים של BARBRI מותאמים לישראלים

  • קורס הלשכה בניו יורק / קליפורניה
  • תכנית כותרת – בוגרי תארים ממוסדות מאושרים בישראל זכאים לגשת לבחינה בניו יורק, ועו”ד ישראלים זכאים לגשת גם בקליפורניה!
  • קורס אנגלית משפטית
  • קורס מבחני הלשכה באנגליה

עשו את הצעד הנכון עבור כל עורך דין בישראל המעוניין לנפץ את תקרת הזכוכית ולפתוח צוהר לשוק גדול הרבה יותר מהשוק הישראלי המאפשר לו למצוא עבודה, אתגרים וחוויות חדשות ומרתקות בעבודה בחו"ל כעורך דין!

מתלבטים לגבי אחוזי ההצלחה, הקורסים או כל שאלה אחרת שצצה בראשכם לגבי הצעד החשוב שאתם שוקלים לעשות?

יועצי הלימודים שלנו ישמחו לשוחח איתכם!

צור קשר עוד היום לבדיקת זכאות, קבלת פרטים נוספים והרשמה – מס’ המקומות מוגבל בכל מחזור, מהרו לשריין מקום באחד הקורסים הקרובים לבחינת הלשכה האמריקאית לעריכת דין וקורסים משפטיים אחרים שיזניקו את הקריירה שלכם למעלה עוד היום!